Salam Aidil Fitri

Posted by Tukya Labels:






Salam Aidil Fitri Di Ucapkan Kepada Semua Yang Melayari Blog Ini



Ikhlas Daripada

Azizi Hj Abdullah Sekeluarga

5 comments:

  1. alitantawi

    assalamualaikum Ustaz. sudi-sudikan membaca ulasan ringkas kami Pemuda Iman dengan Ustaz 4 Syawal baru nie di pemudaiman.blogspot.com. Mohon tunjuk ajar daripada Ustaz. Moga Allah pelihara Ustaz.

  1. ainhany

    salam ustaz,

    Syukur muga ustaz terus bersiaran.Rindu pada tinta tokya.

    Ustaz,tlog sampaikan salam saya pada cikgu Osman yang pernah mengajarkan saya di SKAP Pendang..Terimakasih cikgu.Semuga ALLAH merahmati ustaz dan keluarga.

    Salam syawal

  1. omega

    ust.kira-kira orang kita ni ramai juga yg ada duit pasai depa buat rumah terbuka sana-sini.Sedihnya bila minta sumbangan untok kebajikan cukop lah liat kedekut.Mungkin sumbangan begini tak dapat NAMA.

  1. Mohamad Rizal

    Assalamualaikum..semoga ustaz sihat-sihat sahaja..sungguh pagi ini pukul 4.30 saya secara tak sengaja telah bertemu dengan blog ustaz ha! terasa macam bertemu dengar artis rasanya..novel ustaz memoir seorang guru sangat memberi kesan dalm jiwa saya..kadang-kadang saya menangis dalam diam (nasib baik tiada yang nampak hehehe)saya seorang guru baru sahaja menjadi guru..novel yang ustaz tulis sebenarnya sangat memberi erti menegur dalam diam..niat yang perlu dibetulkan..terima kasih ustaz...nampaknya saya kena bekejar ke kedai buku untuk mendapatkan buku ustaz yang lain...

  1. Anonymous

    AL-Fatihah......takziah buat seisi keluarga.....